Регіональна комплексна Програма інвестування житлового будівництва у Вінницькій області «Власний дім» на 2023-2028 роки, затверджена наказом начальника Вінницької обласної військової адміністрації від 22.06.2023 року №900
У Вінницькій області відновила роботу регіональна комплексна програма інвестування житлового будівництва «Власний дім», яка забезпечує можливість покращення житлових умов жителів територіальних громад, в тому числі внутрішньо-переміщених осіб та учасників бойових дій (членів їх сімей), які захищають Україну від збройної агресії російської федерації.
Програмою передбачено надання кредитів жителям громад за пільговою ставкою 3% річних, терміном до 10 років за наступними напрямками:
- на будівництво нового житла та завершення недобудованого житла.
- на придбання незавершеного будівництва та готового житла.
-на добудову та реконструкцію житла;
- на впровадження енергоефективних заходів та будівництва інженерних мереж.
Перелік документів необхідних для отримання кредиту
- заява на ім’я голови Фонду про надання кредиту;
- клопотання органів місцевого самоврядування;
- копії документа(ів), що посвідчує особу, підтверджує громадянство України;
- копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- довідка про склад сім’ї або витяг про зареєстрованих в житловому приміщенні;
- заяви всіх повнолітніх членів сім’ї на ім’я голови Фонду про згоду на отримання кредиту;
- копії свідоцтва про шлюб та народження дітей;
- документи, що підтверджують працевлаштування;
- документи про доходи позичальника і членів його сім’ї, (за попередні шість місяців), договір поруки, застави (іпотеки) майна;
- інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/про наявність або відсутність у власності житла, земельної ділянки; технічний паспорт на житло (ксерокопії);
- копію проектної документації або будівельного паспорта (якщо кредит надається на добудову/реконструкцію житла);
- копію документа, що посвідчує особу продавця (на придбання житла);
- копію технічного паспорта або проекту (у випадку реконструкції або добудови);
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера продавця (на придбання житла);
- акт обстеження житлового будинку (за участю представника органу місцевого самоврядування) або копію проекту на реконструкцію житлового будинку (у разі реконструкції);
- акт обстеження житлового будинку, що продається, за участю представника Фонду, позичальника, представника органу місцевого самоврядування (кредит на придбання житла);
- копію договору купівлі-продажу житла (якщо кредит надається на придбання житла);
- довідка з банку про наявність відкритого рахунку;
- копію експертної оцінки вартості житла (якщо кредит надається на придбання житла);
- копії документів, що підтверджують статус УБД та (або) ВПО (за наявності).