Пошук

Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради на період дії воєнного стану

Дата: 01.07.2022 15:06
Кількість переглядів: 57

Фото без опису

Ободівська сільська рада оголошує добір на вакантну посаду адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради – 1 (одна) штатна одиниця.

 ОПИС ВАКАНСІЇ

Назва та категорія посади

Адміністратор відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради.

Посаду віднесено до шостої категорії посад в органі місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

Забезпечує надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних та муніципальних послуг, у т.ч. в телефонному режимі та через Інтернет.

Здійснює прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги.

Реєструє, вносить інформацію в електронну базу даних про суб’єкта звернення та формує справу.

Забезпечує інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та видає результати адміністративної послуги.

Контролює дотримання суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.

Здійснює обробку, збір, реєстрацію накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Отримує письмову згоду від фізичних осіб на обробку персональних даних,  роз’яснює   порядок   та   підстави   для   обробки   персональних  даних, повідомляє про їх права та мету обробки персональних даних.

Взаємодіє зі старостами, спеціалістами ЦНАП та надає керівництву оперативну інформацію щодо надання послуг, та готує статистичні звіти та аналітичну інформацію.

Працює в державних реєстрах, спеціалізованих програмах та електронному документообігу.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5300,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – надбавка, премія.

Інформація про призначення на посаду

Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами для  добору кандидатів для призначення на вакантну посаду  адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державної служби оголошується конкурс.

Граничний строк перебування особи на посаді – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення), вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  • заповнена особова картка П 2-ДС з додатками;
  • документ, що підтверджує наявність громадянства України;
  • копію документ про освіту;
  • копію трудової книжки;
  • копію військово облікового документ;
  • декларація з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення, з 01 липня до 30 липня 2022 року включно, за адресою: вул. Ватутіна, 8, с. Ободівка, до 17.00 год. 30 липня 2022 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість 

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в команді,  вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок

Уміння працювати з комп’ютером

Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.

Професійні знання  Забезпечує виконання завдання та функції з питань надання адміністративних послуг.

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

  • Конституція України;
  • Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;
  • Закон України «Про запобігання корупції».
  • Знання спеціального законодавства:

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

приміщення Ободівської сільської ради вул. Ватутіна, 8 село Ободівка, Гайсинського району Вінницької області,. Дата та час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Заставнюк Руслан Олександрович, начальник відділу організаційної, кадрової роботи, юридичного забезпечення, інформаційної діяльності та документообігу

 

 


« повернутися до розділу «Добір на вакантні посади на період воєнного стану»

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних