Пошук

Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду начальника відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради

Дата: 27.05.2024 10:07
Кількість переглядів: 63

Фото без опису

Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду начальника відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради

 

Ободівська сільська рада оголошує про наявність вакантної посади начальника відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради – 1 (одна) штатна одиниця.

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

 

Назва та категорія посади

Начальник відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

 

  • Організація виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснення контролю за їх реалізацією.

  • Координація роботи Центру надання адміністративних послуг Ободівської сільської ради (далі – ЦНАП) у порядку, встановленому чинним законодавством

  • Організовувати роботу  адміністраторів  та державних реєстраторів з питань  державної реєстрації речових прав та питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, здійснення контролю за додержанням  ними вимог чинного законодавства з питань прийому, реєстрації та видачі документів адміністративних послуг.

  • Організовувати матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП.

  • В межах ресурсів, передбачених для забезпечення діяльності відділу  забезпечувати наявність у відділі у достатній кількості інформаційних карток та формулярів (бланків) заяв та зразків їх заповнення, необхідних для отримання адміністративних послуг.

  • Здійснення вчасного прийом, реєстрацію, надсилання кореспонденції відділу.

  • Здійснення прийому документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

  • Здійснювати розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запитів громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції  відділу ЦНАП.

  • Приймати, вести облік та реєструвати вхідні та вихідні документи.

  • Забезпечувати реалізацію державної політики у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, а також стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

  • Формувати та вести Реєстр територіальної громади.

  • Передавати інформацію (даних) та/або вносити у встановленому законом порядку відомості про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – ЄДДР).

  • Інформувати суб’єктів звернень про вимоги та порядок здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб.

  • Здійснювати перевірку належності документа, до якого вноситься відомості про місце проживання, його дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання/перебування.

  • Здійснювати реєстрацію (за встановленими Правилами) місця проживання/перебування фізичної особи після подання особою або її представником необхідних документів.

  • Здійснювати  зняття з реєстрації (за встановленими Правилами) місця проживання/перебування фізичної особи після подання особою або її представником необхідних документів.

  • Здійснювати внесення відомостей про реєстрацію місця проживання/перебування у документ, до якого вносяться ці відомості.

  • Вносити дані про реєстрацію місця проживання/перебування фізичної особи до Реєстру територіальної громади.

  • Оформляти та видавати довідки про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.

  • Направляти повідомлення, у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній одиниці, в той же день, про зняття особи з реєстрації місця проживання для внесення інформації до відповідного реєстру.

  • Здійснювати перевірку некоректних відомостей Реєстру територіальної громади, виявлених розпорядником Реєстру.

  • Приймати рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації місця проживання фізичної особи.

  • Приймання документів для проведення реєстраційних дій у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

  • Приймання документів та проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 10791,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – надбавка, премія.

Інформація про призначення на посаду

Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду начальника відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникне обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

- заповнена особова картка П2-ДС;

- документ, що підтверджує наявність громадянства України;

-  копію документ про освіту;

-  копію трудової книжки.

 Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 5 календарних днів з дня публікації оголошення, з 27 травня  до 03 червня 2024 року включно, за адресою: вул. Ватутіна, 8, с. Ободівка, до 17.00 год. 03 червня 2024 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість 

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в команді,  вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок

Уміння працювати з комп’ютером

Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.

Професійні знання  Забезпечення виконання покладених на  відділ з питань надання адміністративних послуг Ободівської сільської ради завдань з питань реалізації суб’єктами звернення права на отримання адміністративних послуг та правильне застосування чинного законодавства України у відділі  ЦНАП.                   

 

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

  - Конституція України;

  - Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

  - Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;

  - Закон України «Про запобігання корупції».

Знання спеціального законодавства:

- Закон України «Про адміністративні послуги» ;

- Закон України «Про доступ до публічної інформації» ;

- Закону України «Про захист персональних даних»;

- Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»;

- Закону України «Про звернення громадян» ;

- Закону України Про державну допомогу сім’ям з дітьми» ;

- Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» ;

- Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» ;

- Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам» ;

- Закону України «Про соціальні послуги» ;

- Закону України « Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 року №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

Село Ободівка, вул. Ватутіна, 8 Гайсинського району Вінницької області,. Дата та час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Заставнюк Руслан Олександрович, начальник відділу організаційної, кадрової роботи, юридичного забезпечення, інформаційної діяльності та документообігу апарату сільської ради.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних