Пошук

Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду державного реєстратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради

Дата: 27.05.2024 11:03
Кількість переглядів: 58

Фото без опису

Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду державного реєстратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради

 

Ободівська сільська рада оголошує про наявність вакантної посади державного реєстратора відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради – 1 (одна) штатна одиниця.

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

 

Назва та категорія посади

Державний реєстратор  відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

Державний реєстратор відповідно до покладених на нього завдань здійснює:

Щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців:

1) приймає документи;

2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

5) веде Єдиний державний реєстр;

6) формує реєстраційні справи та направляє їх відповідним органам для зберігання;

7) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю

8) здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

2) відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;

3) відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;

4) відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах;

5) наявність обтяжень прав на нерухоме майно;

6) наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

7) перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

8) під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов’язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником.

9) під час проведення реєстраційних дій обов’язково використовує відомості Державного земельного кадастру та Єдиного реєстру дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії Державного реєстру прав з Єдиним державним реєстром судових рішень;

10) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;

11) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень»;

12) виготовляє електронні копії документів, поданих у паперовій формі, та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);

13) формує за допомогою Державного реєстру прав документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

14) формує реєстраційні справи у паперовій формі;

15) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;

16) здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень».

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 8289,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – надбавка, премія.

Інформація про призначення на посаду

Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду державного реєстратора   відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу з питань надання адміністративних послуг апарату сільської ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникне обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

- заповнена особова картка П2-ДС;

- документ, що підтверджує наявність громадянства України;

-  копію документ про освіту;

-  копію трудової книжки.

 Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 5 календарних днів з дня публікації оголошення, з 27 травня  до 03 червня 2024 року включно, за адресою: вул. Ватутіна, 8, с. Ободівка, до 17.00 год. 03 червня 2024 року.

 

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість 

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в команді,  вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок

Уміння працювати з комп’ютером

Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.

Професійні знання  Забезпечення виконання покладених на  відділ з питань надання адміністративних послуг Ободівської сільської ради завдань з питань реалізації суб’єктами звернення права на отримання адміністративних послуг та правильне застосування чинного законодавства України у відділі ЦНАП.               

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

  • Конституція України;
  • Цивільний кодекс України,

- Господарський кодекс України,

- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

Знання спеціального законодавства:

- Закон України «Про адміністративні послуги» ;

- Закон України «Про доступ до публічної інформації» ;

- Закону України «Про захист персональних даних»;

- Закону України «Про звернення громадян» ;

 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»,

«Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб – підприємців, громадських формувань»

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

Село Ободівка, вул. Ватутіна, 8 Гайсинського району Вінницької області,. Дата та час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Заставнюк Руслан Олександрович, начальник відділу організаційної, кадрової роботи, юридичного забезпечення, інформаційної діяльності та документообігу апарату сільської ради.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних